Descriere
Nivelul de studii: Studii universitare de masterat (nivelul 7 EQF/CEC și CNC)
Domeniul fundamental: Științe Sociale
Domeniul de studii: Management
Programul de studii: E-Business Management și Marketing
Titlul obținut: Masterat
Denumirea calificării: E-Business Management și Marketing
Să devenim un reper al educației bazate pe inovare și cooperare în contextul transformării digitale a mediului de afaceri.
Obiectivul general
- Formarea și consolidarea de competențe în sfera deciziilor fundamentate pe soluții digitale, care cresc valoarea de angajabilitate pe o piață a muncii dinamică și globalizată.
Obiective specifice
- Înțelegerea tranziției către economia digitală bazată pe cunoaștere și inovație;
- Formarea și practicarea tehnicilor de management folosind soluții digitale aplicabile în mediul real de afaceri;
• Formarea și practicarea tehnicilor de marketing pentru exploatarea oportunităților oferite de mediul de interacțiune bazat pe conectare quasi-permanentă; - Dezvoltarea spiritului inovativ pro-antreprenorial și a capabilităților de gestionare a proiectelor diverse într-un mediu complex și dinamic.
Competenţe profesionale
C1 Identificarea, înţelegerea şi analiza realităţilor organizaţionale si ale mediului de business în era digitală
C2 Generarea și implementarea deciziilor de business
C3 Modelarea și optimizarea proceselor de e-business
C4 Utilizarea de soluții și aplicații digitale pentru afaceri
C5 Identificarea și exploatarea oportunităților de piață
C6 Proiectarea, dezvoltarea și implementarea sistemului de relații e-business
Competenţe transversale
CT1 Comunicare, colaborare, muncă în echipă
CT2 Identificarea oportunităţilor de dezvoltare personală
Perspective ocupaționale
Manager general, Manager de Proiect, Manager operațional, Manager de Marketing,
Antreprenor
Informații generale
Durată
2 ani (4 semestre); 120 ECTS
Forma de învățământ
Cu frecvență
Limba de predare
Română
Progrm de studiu
Acreditat
Cifra de școlarizare
Buget 25F* Taxă 25