Voluntariat în folosul Universității

SITUAȚIA STUDENȚILOR ADMIȘI ÎN PROGRAMUL VIFU 2025-2026

SITUAȚIA studenților admiși în programul VIFU 2025-2026

Programul de desfășurare a interviurilor

DataOra InterviuluiCompartimentulLocul desfășurării interviului
20.10.202508:00AdmitereBirou Admitere
 08:15AlumniBirrou Alumni
08:30Baza SportivăSala de sport Polivalentă
08:45Dispensarul StujdențescDispensarul Studențesc
09:00Secretariat DGASecretariat DGA
09:30AnatomieSecretariat Disciplina Anatomie
09:45Centru de SimulareCentru de Simulare
10:00P.R. MediaComartiment P.R.
12:00BibliotecăSecretariat Bibliotecă
 14:00Muzeul UnvesitățiiSala R 02 Iorga
21.10.202509:45Microcantina HestiaAdministrație Micocantina Hestia
 10:00Spațiile de cazare Hypnos 1Recepție Hypnos 1
12:30P.R. OrchestraComartiment P.R.

Studenţii care vor fi selecţionaţi în programul VIFU pentru anul universitar 2025/2026 se vor prezenta la coordonatorii VIFU de la compartimente, conform calendarului de selecție în vederea semnării contractelor de voluntariat.
Studenţii care nu vor fi selecționați vor rămâne în baza de date și vor fi solicitați pe parcursul anului universitar.

PerioadaActivitatea
01 octombrie 2025postare pe site-ul universității anunţul programului VIFU;
01 – 07 octombrie 2025șefii de serviciu/compartiment/disciplină (coordonatorii voluntarilor), vor depune la secretariatul Direcției administrative, e-mail: secretariatadministrativ@umfst.ro solicitări pentru activități de VIFU, respectiv numărul de studenți solicitați.
 Solicitare servicii VIFU – Anexa 1,  Contract de voluntariat Anexa 3 se întocmește după afișarea rezultatelor interviurilor. Următoarele documente se vor completa lunar pe parcursul derulării contractlui VIFU – Fișa de voluntariat – Anexa 4, Fișa de prezență – Anexa 5, Centralizator date si ore – Anexa 6)
08 – 15 octombrie 2025studenții își vor depune la secretariatul Direcției administrative, e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro cerere cu privire la servicii VIFU – Anexa 2  . (Cerere servicii VIFU);
16 – 17 octombrie 2025centralizarea cererilor depuse de către studenţi;
20 – 22 octombrie 2025interviu selecţie studenţi;
23 – 24 octombrie 2025afişarea rezultatelor în urma interviului;
27 – 31 octombrie 2025semnarea contractelor VIFU;
01 noiembrie 2025începerea activităţilor VIFU.
LunarȘefii de serviciu/compartiment/disciplină respectiv (coordonatorii ai voluntarilor), vor depune la secretariatul Direcției administrative la adresa de e-mail secretariatadministrativ@umfst.roCentralizatorul datelor și orelor conform Fișelor de prezență a studenților care au prestat activități în programul VIFU.

Studenții selecționați pentru programul VIFU anul universitar 2024-2025

DataCompartimentulOra Interviu
14.10.2024

P.R. – Comunicare și Media

Compartimentul Alumni

Dispensar Medical

P.R. – Comunicare și Media – Orchestra

Secretariat D.G.A

Disciplina Anatomie – Embriologie

09,00 – 12,00

Oficiul pentru Admitere

Departament Relații Internaționale -Erasmus – Iorga

12,00 – 12,15
15.10.2024Serviciul Bibliotecă09,00 – 09,45
Centrul de Simulare și Abilități Practice09,45 – 10,30
Serviciul Social11,00 – 11,30
Baza Sportivă11,30 – 12,00
Muzeul Universității13,00 – 14,00

Interviurile se vor desfășura în sala de ședințe a clădirii Direcției Administrative, etaj 1.
Studenţii care vor fi selecţionaţi în programul VIFU pentru anul universitar 2024/2025 se vor prezenta la coordonatorii VIFU de la compartimente, conform calendarului de selecție în vederea semnării contractelor de voluntariat.
Studenţii care nu vor fi selecționați vor rămâne în baza de date și vor fi solicitați pe parcursul anului universitar.

Calendarul desfăşurării şi selecţiei studenţilor din programul VIFU pentru anul universitar 2024/2025

PerioadaActivitatea
25 – 27 și 30 septembrie 2024

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină (coordonatori ai voluntarilor studenți) vor depune la secretariatul Direcției  administrative la adresa de e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro solicitări pentru activități de voluntariat în cadrul serviciului/ compartimentului/ disciplinei.

Solicitare servicii VIFU – Anexa 1,  Contract de voluntariat Anexa 3 se întocmește după afișarea rezultatelor interviurilor. Următoarele documente se vor completa lunar pe parcursul derulării contractlui VIFU – Fișa de voluntariat – Anexa 4, Fișa de prezență – Anexa 5, Centralizator date si ore – Anexa 6)

1 – 08

octombrie 2024

Studenții își vor putea depune la secretariatul Direcției administrative la adresa de e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro cerere cu privire la servicii VIFU – Anexa 2  . (Cerere servicii VIFU)

9 – 11

octombrie 2024

Centralizarea cererilor depuse de către studenți

14 – 16

octombrie 2024

Interviu selecție studenți

17 – 18

octombrie 2024

Afișarea rezultatelor în urma interviului.

21 – 22

octombrie 2024

Semnarea contractelor VIFU.
1 noiembrie 2024Începerea activităților VIFU
LunarȘefii de serviciu/compartiment/disciplină respectiv (coordonatorii ai voluntarilor), vor depune la secretariatul Direcției administrative la adresa de e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro, Centralizatorul datelor și orelor conform Fișelor de prezență a studenților care au prestat activități în programul VIFU
Toate documentele (cereri, etc) se vor completa în format electronic, în caz contrar acestea nu vor putea fi luate în considerare.
Comisia pentru evaluarea cererilor studenților, 25 septembrie 2024
18 octombrie 2023
COMPARTIMENTULINTERVAL ORAR

Departamentul ”University Press”- Media

Interviurile se vor ține la University Press

10,00 – 12,00

Dispensar Medical Studențesc,

Interviurile se vor ține la Dispensar

10,00 – 12,00
Secretariat mobilități Erasmus11,00 – 11,15
Oficiul pentru Admitere11,15 – 11,30
Serviciul Bibliotecă11,30 – 13,00
Centrul de Simulare13,00 – 14,00
Interviurile se vor ține la Centrul de Simulare
19 octombrie 2023 
                                       COMPARTIMENTULINTERVAL ORAR
Secretariatul Direcției Generale Administrative10,00 – 10,30
Decanat Medicină Dentară10,30 – 11,00
Contabilitate11,00 – 12,00

Muzeul Universității “G.E. Palade”

Interviurile se vor ține la Muzeul Universității din Cetate

14,10 – 15,00
20 Octombrie 2023 
                                       COMPARTIMENTUL     INTERVAL ORAR
Serviciul Social Administrativ – Cantină10,00 – 10,30
Serviciul Social Administrativ – Baza sportivă10,30 – 11,00
Serviciul Social Administrativ – Spații cazare – recepție11,00 – 12,00
Interviurile se vor ține la Centrul de Simulare, Str. Gheorghe Marinescu nr. 38 

Studenţii care vor fi selecţionaţi în programul VIFU pentru anul universitar 2023-2024 se vor prezenta la coordonatorii programului VIFU de la serviciile/compartimentele/disciplinele conform calendarului de selecție în vederea semnării contractelor.

Studenţii care nu vor fi selecționați vor rămâne în baza de date și vor fi solicitați pe parcursul anului universitar.

Calendarul programului de selecție a studenților în programul VIFU pe anul universitar 2023-2024

PerioadaActivitatea
27 – 29 septembrie 2023Șefii de serviciu/compartiment/disciplină vor depune la secretariatul Direcției administrative e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro solicitări pentru activități de VIFU în cadrul serviciului/ compartimentului/ disciplinei. (Solicitare servicii VIFU – Anexa 1, Contract de voluntariat Anexa 3, Fișa de voluntariat – Anexa 4, Fișa de prezență – Anexa 5, Centralizator date si ore – Anexa 6)
02 – 13 octombrie 2023Studenții își vor depune la secretariatul Direcției administrative e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro cerere cu privire la servicii VIFU. (Cerere servicii VIFU)
16 – 17 octombrie 2023Centralizarea cererilor depuse de către studenți
18 – 20 octombrie 2023Interviu selecție studenți
23 octombrie 2023Afișarea rezultatelor în urma interviului.
24 – 27 octombrie 2023Semnarea contractelor VIFU.
1 noiembrie 2023Începerea activităților VIFU
LunarȘefii de serviciu/compartiment/disciplină respectiv coordonatorii voluntarilor, vor depune la secretariatul Direcției administrative, Centralizatorul datelor și orelor conform Fișelor de prezență a studenților care au prestat activități în programul VIFU

25.09.2023

Comisia pentru evaluarea cererilor studenților