Voluntariat în folosul Universității

Studenții selecționați pentru programul VIFU anul universitar 2024-2025

Programul desfăşurării interviurilor

Data

Compartimentul

Ora Interviu

14.10.2024

P.R. – Comunicare și Media

Compartimentul Alumni

Dispensar Medical

P.R. – Comunicare și Media – Orchestra

Secretariat D.G.A

Disciplina Anatomie – Embriologie

09,00 – 12,00

Oficiul pentru Admitere

Departament Relații Internaționale -Erasmus – Iorga

12,00 – 12,15

15.10.2024

Serviciul Bibliotecă

09,00 – 09,45

Centrul de Simulare și Abilități Practice

09,45 – 10,30

Serviciul Social

11,00 – 11,30

Baza Sportivă

11,30 – 12,00

Muzeul Universității

13,00 – 14,00

Interviurile se vor desfășura în sala de ședințe a clădirii Direcției Administrative, etaj 1.
Studenţii care vor fi selecţionaţi în programul VIFU pentru anul universitar 2024/2025 se vor prezenta la coordonatorii VIFU de la compartimente, conform calendarului de selecție în vederea semnării contractelor de voluntariat.
Studenţii care nu vor fi selecționați vor rămâne în baza de date și vor fi solicitați pe parcursul anului universitar.

Calendarul desfăşurării şi selecţiei studenţilor din programul VIFU pentru anul universitar 2024/2025

Perioada

Activitatea

25 – 27 și 30 septembrie 2024

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină (coordonatori ai voluntarilor studenți) vor depune la secretariatul Direcției  administrative la adresa de e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro solicitări pentru activități de voluntariat în cadrul serviciului/ compartimentului/ disciplinei.

Solicitare servicii VIFU – Anexa 1,  Contract de voluntariat Anexa 3 se întocmește după afișarea rezultatelor interviurilor. Următoarele documente se vor completa lunar pe parcursul derulării contractlui VIFU – Fișa de voluntariat – Anexa 4, Fișa de prezență – Anexa 5, Centralizator date si ore – Anexa 6)

1 – 08

octombrie 2024

Studenții își vor putea depune la secretariatul Direcției administrative la adresa de e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro cerere cu privire la servicii VIFU – Anexa 2  . (Cerere servicii VIFU)

9 – 11

octombrie 2024

Centralizarea cererilor depuse de către studenți

14 – 16

octombrie 2024

Interviu selecție studenți

17 – 18

octombrie 2024

Afișarea rezultatelor în urma interviului.

21 – 22

octombrie 2024

Semnarea contractelor VIFU.

1 noiembrie 2024

Începerea activităților VIFU

Lunar

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină respectiv (coordonatorii ai voluntarilor), vor depune la secretariatul Direcției administrative la adresa de e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro, Centralizatorul datelor și orelor conform Fișelor de prezență a studenților care au prestat activități în programul VIFU

Toate documentele (cereri, etc) se vor completa în format electronic, în caz contrar acestea nu vor putea fi luate în considerare.

Comisia pentru evaluarea cererilor studenților, 25 septembrie 2024

Studenţi selecționați pentru programul VIFU anul universitar 2023-2024

Programul desfăşurării interviurilor

18 octombrie 2023

COMPARTIMENTUL

INTERVAL ORAR

Departamentul ”University Press”- Media

Interviurile se vor ține la University Press

10,00 – 12,00

Dispensar Medical Studențesc,

Interviurile se vor ține la Dispensar

10,00 – 12,00

Secretariat mobilități Erasmus

11,00 – 11,15

Oficiul pentru Admitere

11,15 – 11,30

Serviciul Bibliotecă

11,30 – 13,00

Centrul de Simulare

13,00 – 14,00

Interviurile se vor ține la Centrul de Simulare

19 octombrie 2023

 

                                       COMPARTIMENTUL

INTERVAL ORAR

Secretariatul Direcției Generale Administrative

10,00 – 10,30

Decanat Medicină Dentară

10,30 – 11,00

Contabilitate

11,00 – 12,00

Muzeul Universității “G.E. Palade”

Interviurile se vor ține la Muzeul Universității din Cetate

14,10 – 15,00

20 Octombrie 2023

 

                                       COMPARTIMENTUL

     INTERVAL ORAR

Serviciul Social Administrativ – Cantină

10,00 – 10,30

Serviciul Social Administrativ – Baza sportivă

10,30 – 11,00

Serviciul Social Administrativ – Spații cazare – recepție

11,00 – 12,00

Interviurile se vor ține la Centrul de Simulare, Str. Gheorghe Marinescu nr. 38

 

Studenţii care vor fi selecţionaţi în programul VIFU pentru anul universitar 2023-2024 se vor prezenta la coordonatorii programului VIFU de la serviciile/compartimentele/disciplinele conform calendarului de selecție în vederea semnării contractelor.

Studenţii care nu vor fi selecționați vor rămâne în baza de date și vor fi solicitați pe parcursul anului universitar.

Calendarul programului de selecție a studenților în programul VIFU pe anul universitar 2023-2024

PerioadaActivitatea
27 – 29 septembrie 2023Șefii de serviciu/compartiment/disciplină vor depune la secretariatul Direcției administrative e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro solicitări pentru activități de VIFU în cadrul serviciului/ compartimentului/ disciplinei. (Solicitare servicii VIFU – Anexa 1, Contract de voluntariat Anexa 3, Fișa de voluntariat – Anexa 4, Fișa de prezență – Anexa 5, Centralizator date si ore – Anexa 6)
02 – 13 octombrie 2023Studenții își vor depune la secretariatul Direcției administrative e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro cerere cu privire la servicii VIFU. (Cerere servicii VIFU)
16 – 17 octombrie 2023Centralizarea cererilor depuse de către studenți
18 – 20 octombrie 2023Interviu selecție studenți
23 octombrie 2023Afișarea rezultatelor în urma interviului.
24 – 27 octombrie 2023Semnarea contractelor VIFU.
1 noiembrie 2023Începerea activităților VIFU
LunarȘefii de serviciu/compartiment/disciplină respectiv coordonatorii voluntarilor, vor depune la secretariatul Direcției administrative, Centralizatorul datelor și orelor conform Fișelor de prezență a studenților care au prestat activități în programul VIFU

25.09.2023

Comisia pentru evaluarea cererilor studenților