E-business management și marketing

Facultatea

Descriere

„E-business management și marketing” este un program de masterat care formează specialiști în administrarea afacerilor online și strategiile de marketing digital. Programul se adresează absolvenților de licență interesați de comerț electronic, marketing online, dezvoltare de platforme digitale și antreprenoriat în mediul virtual. Activitatea de cercetare sprijină explorarea celor mai noi tehnologii și tendințe în e-commerce, promovând inovarea în managementul afacerilor digitale.

Detalii suplimentare

Să devenim un reper al educației bazate pe inovare și cooperare în contextul transformării digitale a mediului de afaceri.

Obiectivul general

  • Formarea și consolidarea de competențe în sfera deciziilor fundamentate pe soluții digitale, care cresc valoarea de angajabilitate pe o piață a muncii dinamică și globalizată.

 

Obiective specifice

  • Înțelegerea tranziției către economia digitală bazată pe cunoaștere și inovație;
  • Formarea și practicarea tehnicilor de management folosind soluții digitale aplicabile în mediul real de afaceri;
    •    Formarea și practicarea tehnicilor de marketing pentru exploatarea oportunităților oferite de mediul de interacțiune bazat pe conectare quasi-permanentă;
  • Dezvoltarea spiritului inovativ pro-antreprenorial și a capabilităților de gestionare a proiectelor diverse într-un mediu complex și dinamic.

Competenţe profesionale
C1 Identificarea, înţelegerea şi analiza realităţilor organizaţionale si ale mediului de business în era digitală
C2 Generarea și implementarea deciziilor de business
C3 Modelarea și optimizarea proceselor de e-business
C4 Utilizarea de soluții și aplicații digitale pentru afaceri
C5 Identificarea și exploatarea oportunităților de piață
C6 Proiectarea, dezvoltarea și implementarea sistemului de relații e-business

Competenţe transversale
CT1 Comunicare, colaborare, muncă în echipă
CT2 Identificarea oportunităţilor de dezvoltare personală

Manager general, Manager de Proiect, Manager operațional, Manager de Marketing,
Antreprenor

Documente

Planuri de învățământ
Fișele disciplinelor

Facultatea

Status admitere

Perioada de admitere închisă

Informații generale

Program de studiu:

Acreditat

Durata:

2 ani

Credite:

120

Forma de învățământ:

Cu frecvență

Limba de predare:

Română

Cifra de școlarizare:

Buget 25F* / Taxă 25

Ciclul de studii:

Masterat